poniedziałek, 24 lutego 2014

Nie wiem, czy to dobra decyzja.... Ale jednak....

Dobra, chyba tytuł mówi sam za siebie...
Czy odchodzę??
Tego jeszcze nie wiem....
Ostatnio życie wali mi się na łeb jak palący się budynek....
Nie wiem, czy to zrobić....
Odejść czy nie Odejść??
Oto jest pytanie....
To naprawdę trudna decyzja....

Nie tylko życie wali mi się na głowę....
Ale też jakoś tak...
Wszystko....

Może niektóre z was wiedzą, jaka była ta sprawa Caro....
No to widzicie....
A jeżeli nie, to się raczej nie dowiecie.... Zresztą tylko my wiemy, o co kaman, więc....
No więc nie wiem dlaczego, ale to zaczyna się powtarzać....
Już straciłam kontakt z niektórymi dziewczynami, albo schodzą one na psy....

Tak więc decyzja ta, nie jest jeszcze rozwiązana....
Jeżeli chcecie żebym odeszła, to to napiszcie, a jeżeli nie, to.... chociaż nie będzie takich osób....
Więc piszcie w komentarzach.....
Już widzę wynik....

Tak więc do usłyszenia, albo i nie....
Na Zawsze
Kriena

10 komentarzy:

  1. napisz do mnie na gg jak będziesz

    OdpowiedzUsuń
  2. NIEEEEEEEEEEE ODCHODŹ uwierz każdy ma czasem gorsze dni. Nie przejmuh sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Krienka, kochanie.
    Wiesz zapewne jakie jest moje zdanie w tym wszystkim.
    Tak naprawdę żadnej z nas nie jest łatwo, każda z nas ma jakieś problemy, załamania.
    Bardzo Ci współczuję, należe do grona osób, przed którymi nie uchyliłyście rąbka tajemnicy z takich, czy innych względów, ale jednak.
    Zostań tu, dla nas.
    Jeśli to daje Ci szczęście, to może być to Twoim 'dopalaczem' pomagającym zmagać Ci się z całym światem.
    Wiem, jaka to trudna decyzja, sama się z nią zmagałam.
    ale były osoby, które nie pozwoliły mi odejść.
    I nie żałuję, że zostałam.
    Ty także masz osoby, którym na tobie zależy.
    Więc mimo wszelkich trudności, których zapewne masz nie mało, idź dalej.
    Zatrać się w pisaniu, odetnij się tym od wszelkiego zła.
    Pewnie myślisz, że to byle jaka rada, ale mnie ona pomaga.
    Daje mi siłę.
    Mam nadzieję, że ten komentarz jakoś się przyczyni do Twojego pozostania, a jak nie, to po prostu sprawi, że zrobi ci się ciepło na sercu.
    Pamiętaj, że nigdy nie jesteś sama.

    Nikoletta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj nie. Z nic w świecie Ci na To nie pozwolę !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana.
    Rozumiem,że jest Ci ciężko. Że życie nie zawsze jest takie jak powinno,ale powinnaś pamiętać o jednym. Jeżeli coś daje Ci szczęście,to nigdy nie powinnaś z tego rezygnować. A wydaje mi się(wybacz jeżeli się mylę),że w każde słowo na tym blogu wkładasz serce. Daje Ci to radość. Nie jest tak,że kiedy zaczynasz pisać wszystko dookoła znika?
    Za każdym razem kiedy mam gorszy dzień wejście na bloggera zawsze poprawia mi humor. Jest tutaj tyle niesamowitych dziewczyn,dzięki którym można zatracić się w fikcyjnym świecie. Między innymi Ty do nich należysz.
    Mam nadzieje,że w jakiś sposób ułatwiłam Ci podjęcie decyzji. Jeżeli nie wybacz.
    I chce żebyś wiedziała,nigdy nie jesteś sama.

    Całuję,Soph.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodź.
    Mnie ostatnio nie ma na gg, bo szkoła, bo nie ma czasu, bo dodatkowe, bo siostra chce neta, bo wszystko muli...
    Z tydzień mnie na gg nie było.
    Ale jak wejdę i będziesz to napiszę.
    Ale nie odchodź.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rzucaj tego co budowałaś od kilkunastu miesięcy.
    Nie opuszczaj ludzi, którzy pokochali Ciebie, twój talent i charakter.
    Zostań i bądź.
    Bądź i zostań.
    Pisz i miej uśmiech na twarzy ilekroć ktoś napisze Ci ''Piękny rozdział. Masz wielki talent. ♥''
    Pozostań, proszę.

    Moje słowa może niczego nie zmienią, ale.. na swój sposób chciałam jakoś temu wszystkiemu zaradzić na dobry koniec. Na koniec gdy postanowisz napisać, że zostajesz.
    Całuję Krien przez internet : *
    ~ Martyna .

    OdpowiedzUsuń
  8. O NIE !!!!!! Ja na to nie pozwolę SŁYSZYSZ ?! NIE POZWOLĘ !!!! <3333 Misieg ty mój no ! Nie możesz odejść !!!! ROZUMIESZ ?! Nie możesz NIE POZWALAM !!!! :* Każdy ma gorsze dni, ale za jakiś czas wszystko się ułoży. Co do nas !!!! Widzisz już jest wszystko bardzo dobrze :* I co ? Ułożyło się ! :* Reszta też ci się ułoży !!! <333 Ale NIE możesz odejść... Nie niszcz tego co tyle budowałaś !!! Włożyłaś w to tyle wysiłku i pracy, a teraz chcesz to tak po prostu zaprzepaścić ?! O NIE !!! Ja ci nie pozwolę !! Za dobrze piszesz, żeby odejść !!! Słyszysz ?! CO ty sobie wyobrażasz co ?! Że możesz od tak odejść a ja się na to zrodzę ?! Nie ma mowy !!! <3333 Masz za duży talent, a ja nie pozwolę ci go zmarnować !!! SŁYSZYSZ ty mnie ?!
    Misieg no !!! Nie możesz odejść !! Po woli zaczynają kończyć mi się argumenty !!!! xD - żartuję :D O twoim wielkim talencie mogłabym pisać dniami i nocami !!! <333 i chyba by mi czasu zabrakło !!! :* Krieno... może niczego nie wskóram, jednak ma nadzieję, że wrócisz po rozum i niczego nie usuniesz !!! A i wiedź, że na gg to będziesz miała drążony tylko ten temat do póki nie "wrócisz"... :*
    No więc ja już się zmywam...! ♥
    Czekam na notkę o twoim wielkim powrocie !!! <3333

    xoxo Nucia ;****

    I wiedź, że ja nie odpuszczę !!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  9. Krienko! (tak zdrobniale ;p)
    Wiesz co ja sądzę o tej całej sprawie, wiesz że nie pozwolę Ci odejść! Co to to na pewno nie! ;D
    NIE MOŻESZ ODEJŚĆ! NIE POZWALAŁAM! USUŃ TEGO POSTA! JUŻ! TERAZ! NOW! SZYBKO! ^^
    Jesteś za utalentowana by odejść! nie wkurzaj ludu ^^ zmarszczki mi wyjdą jeszcze, weź ^^
    Ale tak na poważnie!
    MASZ NIE ODCHODZIĆ!!! NIEEE!
    Za bardzo związałam się z tym blogiem ;-;
    Po za tym włożyłaś tyle pracy w pisanie rozdziałów <3 nie możesz od tak sobie tego wszystkiego zakończyć!
    To absurdalne! xD ;-;
    Wiesz, że wszyscy Cię kochają, bo Ciebie się nie da nie kochać <3
    USUŃ TEGO POSTA I KONIEC KROPKA! <333
    Czekam na posta o twoim powrocie!
    CIAO! <3
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń

Translate