wtorek, 3 grudnia 2013

Zaległa 2 miesięcznica... :-D EDIT

Tak więc jak dobrze wiecie, 28 listopada minął 2 miesiąc bloga... niestety nie miałam wtedy dostępu do komputera, więc dodaję ten post teraz :-D
Na samym początku, chciałabym podziękować poszczególnym osobom:

- Alexandrze Comello ( nie myśl, że o tobie zapomnę :-D ),
- Ini :* 9 ( no i o tobie też nie zapomnę kochana :* )
- Evelci Comello ( uwielbiam cię :-D )
- Carolinie Verdas Łodydze,
- Martusi
- Werze Castillo
- Pannie Martin
- Mai Wilczek
- Martusi714
- Tinnie
- AnahiRBD ( mojej kochanej :-D )
Oraz każdemu kochanemu Anonimkowi :*

Dziękuję za 116 komentarzy :-D
Dziękuję za 5476 wyświetleń :-D
Dziękuję za 15 obserwatorów :-D
Oraz 51 pozytywnych odpowiedzi w ankiecie :-D

Szczególnie chciałam podziękować Alexandrze Comello, Inie oraz Evelci za rozmowy za GG i poprawienie mi mojego złego humoru w weekend... Kocham was :***

Dobra, to chyba tyle. Jeszcze raz dziękuję za to wszystko, co dla mnie robicie. To naprawdę piękne, widzieć, że jest was tak dużo :-D Kocham was wszystkich i dziękuję :-D
Mam nadzieję, że spodobał wam się nowy wygląd bloga... Specjalnie na 2 miesięcznicę :-D
Pozdrawiam i Kocham Was :***
Kriena

6 komentarzy:

  1. Gratuluje!
    Kochana ty moja ;*
    Naprawdę nie masz za co dziękować ! <3
    Też cie uwielbiam ;**
    Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za koma :-D
      ooo :***
      Jak to nie mam?? Zawsze jest :-D
      :***
      Też cię kocham <333
      Kriena

      Usuń
  2. gratuluję :))
    i nie ma za co to była sama przyjemnośc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :-D
      Jak to nie ma??
      Twoje komentarze dużo dają :-D
      Kriena

      Usuń
  3. Nie masz za co dziękować <33333
    Zasłuzyłaś sobie takim wspaniałym pisaniem :*
    Dziękuuuję za wymienienie, mi też się z tb super pisze xD
    Kochaaaam <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :-D
      Jak to nie mam za co dziękować?? Przecież dużo dla mnie robisz...
      Piszesz ze mną, komentujesz :-D
      Dziękuję :***
      No wiadomo, że ze mną świetnie się pisze :-D
      Też cię kocham <33 ♥
      Kriena

      Usuń

Translate