piątek, 6 grudnia 2013

Liebster Blog Awards 6

Zostałam nominowana po raz 6 przez Savannę z tego: bloga. Ok, od razu lecę do pytań.

1. Lubisz piosenkę Avril Lavigne - Let Me Go ft. Chad Kroeger?
 Szczerzę, to słuchałam ją z raz, ale bardzo mi się spodobała :-D
2. Gdyby nie było Leóna w serialu (masakra :c), wolałbyś/wolałabyś Tomasettę czy Dielettę?
 Dieletta 4Ever ♥
3. Na ile procent lubisz Leonettę?
 100% ale jakoś tak lubię także Dielettę ( ♥ )
4. Co skusiło cię do obejrzenia "Violetty"?
 Moje znajome, które zaczęły się jarać Voy Por Ti ( słuchały tego non stop... S. i N. :-D ) no i tak jakoś zaczęłam to oglądać...
5. Ulubiona piosenka?
 Z serialu to Si Es Por Amor, a w życiu mam trzy: Apollo 3 - Nix Von Wegen, Apollo 3 - Limit, Imagine Dragons - Radioactiv
6. Ulubiona postać z Violetty?
 Maxi, Diego i Franceska :-D ( tak dobrze widzicie.. nie ma Leona :-D.. jestem takim rodzynkiem w V-Lovers... )
7. Jaki film najbardziej lubisz?
 Naznaczony z 2010 James Wan, Naznaczony Rozdział 2 z 2013 James Wan i Obecność 2013 James Wan :-D
8.  Podoba ci się "Libre soy"?
 Jakoś tak wolę angielską wersję ( wiem, ale hejt będzie :-D )
9. Libre soy w wykonaniu Tini vs Let it go w wykonaniu Demi Lovato?
 Może i lubię Tini, ale Demi Lovato uwielbiałam odkąd miałam x lat i tutaj też stawiam na Demi :-D
10. Masz zwierzaka?
 Ba, że mam ( Toficzek kochany :* )
11. Jaki kolor ma twoja bluzka, którą masz na sobie? xD
 Pfff....biała bluza z czarnymi napisami :-D

Kogo ja nominuję??:

1. http://es-infinito-el-amor.blogspot.com/ ( moja Evelcia kochana :-D )

Moje pytania:

1. Jak masz na imię?
2. Co sądzisz o przysłowiu "Żyj, jakby każdy twój dzień miał być twoim ostatnim"?? 
3. Co sądzisz o filmach Obecność i Naznaczony??
4. Myślisz, że praca egzorcystów jest prawdziwa??
5. Igrzyska Śmierci vs. Violetta.
6. HP vs. Violetta
7. Diego vs. Leon??
8. Lubisz Larę?? Jak tak to dlaczego??
9. Czy zachowanie Vilu czasem cię wnerwia?? Dlaczego??
10. Ulubiony film??
11. Ulubiona strona internetowa??

Ok, to chyba wszystko :-D Jeszcze raz dziękuję za nominację... I gratuluję wszystkim nominowanym :-D
Tak więc dziękuję za wejście, komentarze oraz obserwatorów :-D
Do następnego rozdziału :-D
Kriena

3 komentarze:

  1. Gratulacje :D
    Żółwik, Leon też nie jest jedną z moich ulubionych postaci xD
    Czekam na rozdziaaał <333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję <3
    Ej kochana! Co ja robię w nominacjach ? ;*
    Dziękuję <3
    O ja też wolę wykonanie Demi! :)
    Czekam na rozdział, który ma być szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za nominację. ;)

    Też wolę Let It Go ;3 A odpowiedź nr 2 - <3 Też uwielbiam Dielettę ^^

    Clarie

    OdpowiedzUsuń

Translate