sobota, 28 grudnia 2013

3 Miesięcznica Bloga :-D

 Dobra, dzisiaj czyli sobota 28 grudnia 2013 mija 3 miesiące odkąd napisałam pierwszego posta. Nie wiem jak wy ze mną tak długo wytrwaliście... Nawet ja bym z takim szajsem nie wytrwała nawet 1 dnia... Tak więc podziwiam was :D Ile się od tego czasu stało?? Tak więc przeminęły 22 rozdziały w tym jeden rozdział 13, jest podzielony na 3 Party.
Dzisiaj chciałam podziękować wam za to co dla mnie robicie.... Komentujecie, Obserwujecie, Piszecie ze mną....

Na początku chciałabym podziękować poszczególnym osobom, które bardzo mnie wspierają.... Uwielbiam was :-D
 - Alexandra Comello
 - Evelcia Comello
 - Catvang
 - Karolina Stoessel
 - Marcela Ferro
 - Carolinie Verdas Łodydze
 - nowej czytelniczce Andżeli Verdas
 - Pannie Martin
 - Sophie Verdas
 Oraz każdemu kochanemu anonimkowi....

 Tak więc teraz po kolei:
 - Dziękuję za 20 obserwatorów,
 - Za 135 komentarzy,
 - Oraz za 8355 wejść na bloga :*

Chciałabym na końcu jeszcze podziękować Xenii V. że chociaż nie komentuje, nie wchodzi ani nic na mojego bloga, to że w realu mogę z nią pogadać i pożartować na tematy różnych blogów.... O jej blogu, o TFF.... dzięki :-D

 Dziękuję także moim ukochanym dziewczynom, za wspaniałe rozmowy na gg. Catvang, Evelcia, Karolina i Ola.... Dziękuję wam za to wszystko.... Piszę się z wami.... po prostu cudownie...
 Tak więc dziękuję wszystkim, że tu weszliście. Naprawdę dziękuję wam za wszystko :-D
Kocham was :*
Kriena

8 komentarzy:

  1. Aaa, nie ma za co dziękować xD
    Gratulacjeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    Dawno mnie tu nie bylo xd
    Zajrzysz na mojego bloga?

    http://whycannotyoustoptheoftime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacjee !
    i czekam na dalsze sukcesyy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szczęścia na nowej drodze życia!
    Albo nie... coś mi się pomyliło... xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! Ja to mam zapłon. xd
    No nic nominuję cię do LBA.Szczegóły tutaj->http://leonandfederico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie nasza-historia-violetty.blogspot.com i liczę na szczerą opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA! Gratuluję. Więcej szczegółów tu:

    http://story-of-love-leonetta.blogspot.com/2014/01/lba-2.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Translate