poniedziałek, 4 listopada 2013

Liebster Blog Award 3

No i jestem znowu... Ja normalnie w to nie wierzę, bo gdyby ktoś mi to powiedział kiedyś, to bym mu nie uwierzyła, że tyle tego będzie... Ale i tak się cieszę :-D
 Dobra zostałam nominowana przez Jogobellę... tutaj macie jej bloga: http://story-of-leoneta.blogspot.com/

 Przechodzę od razu do pytań:

1.Jak się nazywasz?
 Karolina jestem :-D
2.Ile masz lat ?
 Stary byk ze mnie... 13 lat :-D
3. Dobrze się uczysz ? xD
 Jakby ktoś inny na to patrzył.. to niezbyt... ale dla mnie jest spoko :-D Na razie zdałam te kilka klas więc dobrze jest :-D
4.Jaki znasz język obcy ?
 Uczę się niemieckiego i angielskiego... ale tak ich umiem, że prawie nic :-D
5.Ulubiony przedmiot szkolny ?
 Fizyka i informatyka ( chociaż jej na razie nie mamy :-D )
6.Wolisz V1 czy V2 ?
 Oczywiście, że V2
7. Tomas vs. Diego ?
 Ba, że kochany Diego ♥
8. Czy zachowanie Vilu czasami Cię denerwuje ? Dlaczego ?
 Ja w ogóle prawie jej nie lubię, ale szczegół... no więc swoim całkowity zachowaniem... np. tym, że w V1 mówi, że chce być tylko z Leonem, a tu zaraz ściska się z Tomasem ( bleee jak można tego w ogóle dotknąć??? ), a w drugim, jest z Diego, ale zaraz wyobraża sobie Leona... zdecyduj się w końcu kobieto!
9. Ulubiona piosenka z Violetty? 
 Si Es Por Amor i Luz Camara Accion :-D
10. Wolisz Leona w 1 czy w 2 sezonie ?
 Ja jako tako, nie jestem zbyt wielką fanką Leona, ale lubię go... Ale bardziej podoba mi się w 2 sezonie... nie mówię tu o wyglądzie tylko o zachowaniu. Staje się bardziej zdecydowany i w końcu odstaję od Vilu... w końcu!! No i jest z jedną z moich ulubionych i charakteryzujących mnie dziewczyn :-D
11. Podoba Ci się dubbing Marco i Diego ?
 Cóż, jako fanka Diego, niezbyt tak wyobrażałam sobie jego dubbing, ale jest spoko... A dubbing Marco? Nie!!

 Tak więc teraz moje nominację:
1. http://milosc-pokona-wszystkie-przeszkody.blogspot.com/
2. http://shake-your-life-up.blogspot.com/
3. http://te-fazer-feliz.blogspot.com/

Tak tylko tyle... Jeżeli chodzi o 3 nominację, to nominuję wszystkie dziewczyny :-D

No więc teraz pytania dla was: ( dla dziewczyn z Te Fazer Felix jest to zadawane do wszystkich )
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Co popchnęło cię do założenia bloga o Violetcie?
4. Który sezon Violetty wolisz?
5. Twoja ulubiona piosenka z Violetty?
6. Twoja ulubiona postać męska z tego serialu?
7. Ulubiona postać żeńska z Violetty?
8. Twoje motto życiowe?
9. Co myślisz o swoim blogu?
10. Twój ulubiony bloger?
11. Fedemiła vs. Leonetta?

 I właśnie takie są moje nominację :-D Jeszcze raz dzięki ci Jogobella za nominację i do następnego rozdziału już niedługo!!
 Kriena

1 komentarz:

Translate