poniedziałek, 4 listopada 2013

Liebster Blog Award 2

Tak, zostałam nominowana drugi raz~!!! Przez Zuzię P ( chyba tak to się odmienia, nie? ) z tego: http://leon-viola-przyjaciele.blogspot.com/ bloga...
 Dobra od razu przechodzimy do pytań:

1. Najpiękniejsze miejsce, które zwiedziłaś/eś?
 Chyba Krynica Zdrój ( o tak, Kula Daje Fula :-D )
2. Ulubiony bohater z serialu Violetta to?
 Mam dwóch ( nie, tu nie będzie Leona :-D ) Maxi i Diego :-D
3. Jakie masz hobby?
 Jak już pisałam, jest to pisanie dla tego bloga, skateboarding i informatyka ( chyba bardziej komputery )...
4. Ulubiona piosenka?
 Z Violetty Si Es Por Amor i Luz Camara Accion, a tak to Imagine Dragons - Radioactiv oraz lubię także chyba wszystkie piosenki Lawson
5. Jak opisałabyś/opisałbyś siebie w trzech słowach?
 Dziwna, odlutkowa i czasem przerażająca....
6. Ulubiona historia miłosna?
 Chyba nie mam, ale jest taka jedna z filmu Charlie, czyli jak zakochuje się w sobie dwójka przyjaciół, dziewczyna starsza, a chłopak młodszy...
7.Tekst piosenki, z którym się identyfikujesz?
 Avicii - Wake Me Up :-D
8. Najpiękniejszy widok, który zapadł Ci w pamięć?
 Raczej nie ma takiego, który naprawdę zapadł mi w pamięci...
9. Leonetta vs Diegonetta. 
 No więc jako że prowadzę bloga o Leonetcie, to powiem, że Leonetta, ale kiedy zaczęłam oglądać Violettę w Disney Channel, po prostu zaczęłam uwielbiać Diego...
10.Co zachęciło cię do prowadzenia bloga? 
 Sława.... nie no jaja sobie robię :-D Może to, że chciałam stworzyć własną wersję Violetty, ale w wydaniu Leonetta w głównym planie :-D
11. Twoje 3 ulubione kolory to?
 Niebieski, fioletowy i czarny :-D

 A więc teraz kogo ja nominuję:
1. http://ludmila-i-federico-forever.blogspot.com/
2. http://naxi-the-beginning-of-big-love.blogspot.com/
3. http://violetta-and-her-world.blogspot.com/

Wiem mało, ale po prostu już nie mam kogo :-D

A teraz pytania dla was:

1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Kogo wolisz: Diego vs. Leon?
4. Fedemiła vs. Leonetta?
5. Co skusiło cię do założenia bloga?
6. Który sezon Violetty wolisz?
7. Z kim powinna być Ludmiła według ciebie? Z Diego czy z Federico?
8. Twoja ulubiona piosenka z serialu Violetta?
9. Ulubiony żeński bohater z Violetty?
10. Ulubiona żeńska bohaterka z Violetty?
11. Chciałabyś chodzić do Studia On Beat?

 No to tyle na dzisiaj. Nowy part rozdziału jakoś w tym tygodniu może jutro, bo dzisiaj już się nie wyrobię. Mam ochotę zamordować pedagogów!!!
 Kriena :-D

1 komentarz:

Translate