sobota, 9 listopada 2013

Liebster Blog Awards 5

Znów zostałam nominowana do LBA tym razem przez Alexandre Comello z tego: bloga... Dziękuję ci, ponieważ uwielbiam twoje OP.

Dobra, to lecimy do pytań:
1. Jak masz na imię?
 Moje name is Karolina :-D
2. Ile masz lat?
 13, ale w czerwcu 14
3. Od kiedy prowadzisz bloga?
 Od 28 września... czyli niecałe 2 miesiące :-D
4. Tomiła czy Femiła?
 Fedemiła ♥♥♥
5. Maxi czy Marco?
 Maxi mój kochany ♥
6. Od kiedy oglądasz Violettę?
 Tak gdzieś od około 30 odc. a może od 24... nie pamiętam już :-D
7. Ulubiona piosenka z serialu?
 Si Es Por Amor, Luz Camara Accion i Esto no Puede Terminal
8. Czy uważasz, że Naty za bardzo daje Ludmile sobą manipulować?
 Tak, myślę, że Naty za bardzo się daje... ale z drugiej strony uwielbiam Ludmiłę...
9. Camila czy Francesca?
 Ba, że Fran :-D
10. Uważasz, że Olga i Ramallo powinni być parą?
 Cóż, to że ona go kocha bez wzajemności, doprowadza czasem do na serio śmiesznych sytuacji, ale myślę, że pasowali by do siebie :-D'
11. Obserwujesz mojego bloga?
 Ba, to jeden z najfajniejszych z OP :-D

Dobra, teraz moje nominacje :-D
1. http://violettayleon3.blogspot.com/
2. http://zycie-to-nie-pargraf.blogspot.com/
3. http://naxi-forever-opowiadania.blogspot.com/

I to chyba tyle, bo naprawdę nie mam kogo nominować...

A teraz pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Czy żałujesz, że założyłaś bloga o Violetcie?
4. Co myślisz o fejmach z aska?
5. Znasz zespół Union J?
6. Co myślisz o filmie " 3 metry nad niebem " ?
7. Ulubiona postać z Violetty?
8. Ulubiona piosenka z serialu Violetta?
9. Masz jakiś inny ulubiony serial oprócz Violetty?
10. Leon vs. Diego
11. Lubisz Larę i Diego? Dlaczego?

Dobra, to wszystko. Jeszcze raz dziękuję za nominację i przy okazji chcę poinformować, że kolejny rozdział już niedługo, może w czwartek, bo w środę na zawody jadę w bilarda ( trzymajcie kciuki :-D♥♥♥ ).... To do zobaczenia młodzi i piękni!! :-D
Kriena

2 komentarze:

  1. Oo, nie musisz dziękowac, sama na to zapracowałaś :)
    cieszę się, że podoba ci się mój blog :)

    Powodzenia na zawodach! I daj znać jak ci poszło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ja! : D
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards. Więcej informacji na blogu - http://leon-y-violetta.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Translate